czwartek, 10 maja 2012

Torby i torebeczki

 Obiecałam ze będą inne to torebki i oto własnie jest juz następna tym razem kolor niebiesko szafirowy , może na zdjęciu aż tak tego nie widać. Dodałam niewielkiego kwiatka i mały pasek pośrodku i jak widać bordowy zamek , żeby niebieski kolor nie czul się samotnie. 



Zamek wszyty do środka ,   dość długo trwało  zanim go wszyłam , starałam się aby wyszło bardzo równo i aby się nie rozciągnął  .

Kieszeń w środku na akcesoria zawsze sie przydadzą , poszewki zdjęcie jak zwykle nie wychodzi do końca dobrze, mój aparat nie uchwycił tego co widać w rzeczywistości .

4 komentarze:

ania121971 pisze...

Wow! Piękna torebka,świetnie ją uszyłaś,super jest ten kwiatuszek:)
Pozdrawiam cieplutko:)

Moje szycie pisze...

Dziękuję Aniu za świetną opinie i ciesze się ze kwiatuszek się podoba.

Unknown pisze...

Fajne zestawienie kolorów i fajna torba:)

Anecia pisze...

Obejrzałam chyba wszystkie torebki, jakie przedstawiłaś na blogu i ta zdecydowanie została moją faworytką :)
Pozdrawiam