niedziela, 6 maja 2012

Torby i torebeczki

A tu muszka na torebce z dodatkiem atlasu , czarnego koloru może jest nie wiele ale lepiej z nim niż bez niego, wydaje mi się ze wtedy by była za bardzo mdła.

Nasz o to model w pełnej okazałości.


W środku jak widać miejsce na dwa długopisy i dwie kieszonki na notes i telefon. 



Już w końcu uszyłam następna torbę , prosto po przyjeździe zabrałam się do pracy. Jest nawet sporawa a mucha na niej to taki dodatek tylko nie wiem czy za bardzo się nie zlewa , ale i tak mam nadzieje ze będzie wam się podobać. Robiąc zdjęcia jak to w domu bywa kiedy ma się swoich pupili natknęłam się w trakcie zdjęć na naszego modela Wkręcika. Zakrył cała torbę i wcale nie chciał odejść. A o to torba i model oczywiście . 

1 komentarz:

Unknown pisze...

Masę roboty jest pewnie z uszyciem torby z tyloma kieszonkami w Środku:)