wtorek, 17 lipca 2012

Torby i torebeczki

 W końcu doczekałam się na Eco-skórę, myślałam ze nigdy to nie nastąpi.
Moja pierwsza z Eco jest duża i mieści format A4 , na razie mam tylko cztery kolorki tego cudeńka , to miało być na próbę i się udało hurra!!
Jeszcze do końca nie skończyłam bo środek trzeba z szyć i przy zamku na końcu muszę doszyć kwadracik, ale nie mogłam sie oprzeć żeby wam pokazać ta torebunie.
MÓJ WYMYŚLONY PROJEKT POWIÓDŁ SIĘ!!!!!!!!!!


ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA.  

Jest do sprzedania a suma tej torebki wynosi - 69zł  
Jeśli ktoś z was był by zainteresowany i chciał zapytać o szczegóły  proszę napisać na maila albo zostawić wiadomość na Facebook.








3 komentarze:

zapaLov pisze...

Fajna i jak dokładnie uszyta.

...
Organizuję konkurs w którym nagrodami są ciuszki projektowane przez mnie samą
http://www.zapalov.blogspot.com/

Unknown pisze...

Wspaniała torba!
Gratuluję własnego udanego projektu:)

ania121971 pisze...

Świetna torba!